Powered By Blogger

Thursday, January 7, 2010

SERAMA MUDA ANAK BAPAK BAKA


Serama muda ini juga hasil dari bapak baka reban saya..muda ini pada asalnya diwaktu anak b memang hodoh gila, sehingga saya hampir bagi je kat kawan saya, tapi memang rezeki saya la pada masa tu, kawan saya tak nak ayam ni, disebabkan balungnya yang rosak teruk akibat bergaduh masa anak dengan anak2 serama yang lain..tp semenjak kebelakangan ni ayam ni nampak semakin hari semakin cantik sehingga apa yang anda lihat seperti gambar diatas..walaupun balungnya rosak teruk, saya masih boleh buat baka apabila sampai masanya kelak..muda ni juga tidak mempunyai lekuk belakang badan, tp lekuk pada lehernya..disampin itu juga, muda ini mempunyai getar dan gaya yang amat mengasyikkan..getar sambil berjalan...

No comments:

Post a Comment